REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MAGLOFT.PL

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Sklep internetowy www.magloft.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  • Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży Produktów, tryb postępowania reklamacyjnego oraz rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez sklep www.magloft.pl.

  • Każdy Klient z chwilą rozpoczęcia korzystania z usług sklepu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.

  • W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy:

    • ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,

    • ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,

    • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

§ 2. DEFINICJE

  • Formularz Zamówienia – formularz udostępniony na stronie www.magloft.pl umożliwiający złożenie zamówienia.

  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która korzysta z usług sklepu i/lub dokonuje zakupu Produktów.

  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiebiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  • Sprzedawca/Usługodawca – Magloft Bartłomiej Kulesz, NIP: 5833502886, ul. Szczycieńska 56, 12-120 Dźwierzuty.

  • Produkt – rzecz ruchoma oferowana przez Sklep, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.

  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu www.magloft.pl.

  • Cena – wartość wyrażona w PLN, zawierająca wszystkie składniki, bez kosztów dostawy.

 

§ 3. INFORMACJE O PRODUKTACH I ZAMÓWIENIACH

  • Sklep prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Internetu.

  • Produkty oferowane są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  • Informacje na stronie sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego).

  • Cena Produktu podana jest w PLN i obejmuje wszystkie podatki. Koszty dostawy są wskazywane podczas składania Zamówienia.

  • Zamówienia można składać poprzez Formularz Zamówień – 24/7.

  • Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu.

 

§ 4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  • Do zawarcia Umowy Sprzedaży konieczne jest złożenie Zamówienia przez Klienta zgodnie z § 3.

  • Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie e-mailem.

  • Potwierdzenie zawiera m.in. istotne elementy Zamówienia, formularz odstąpienia od umowy oraz pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.

  • Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania potwierdzenia przez Klienta.

  • Każda Umowa będzie potwierdzana dokumentem zakupu.

 

§ 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI

  • Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

    płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

    płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.

  • W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 86 1240 5761 1111 0011 3594 4168  (Bank Pekao S.A.). W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

  • W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

  • Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 2 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

  • Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

 

§ 6. DOSTAWA PRODUKTÓW

  • Koszty dostawy są wskazane podczas składania Zamówienia.

  • Terminy dostawy obejmują:

    • czas produkcji (ok. 25 dni roboczych),

    • czas dostawy (2 dni robocze).

  • Wysyłka jest realizowana wyłącznie na terenie Polski przez firmy kurierskie.

 

§ 7. REKLAMACJE

  • Klient może złożyć reklamację na Produkt w przypadku braku jego zgodności z umową.

  • Reklamacje należy zgłaszać e-mailem: biuro@magloft.pl.

  • Klient będący Konsumentem ma 2 lata na zgłoszenie niezgodności Produktu z umową.

  • Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.

  • W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca naprawi, wymieni Produkt lub zwróci odpowiednią część ceny.

 

§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.

  • W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Magloft Bartłomiej Kulesz ul. Szczycieńska 56, 12-120 Dźwierzuty

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

  • Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

  • Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  • Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

  • Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  • Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

 

§ 9 RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.

  • Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  • Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

 

§ 10 WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

  • Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

  • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

    komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

    dostęp do poczty elektronicznej,

    przeglądarka internetowa,

    włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

  • Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  • Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  • Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§ 11 REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@magloft.pl

  • W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

  • Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  • W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  • Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

  • Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

  • Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

  • Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Informacje:

Bezpieczeństo:

biuro@magloft.com.pl

 

+48 453 156 682

pon.-pt. - 8:00 - 17:00

sob. - 8:00 - 13:00

© MAGLoft Manufaktura Mebli. Wszelkie prawa zastrzeżone.